Lite om mig.

Hej igen!
 
Nu ska jag berätta lite om mig och eftersomatt jag suger på att berätta saker så gör jag en sån här lista! :D
 
Ditt namn? Nina Jacqueline Wallbing
Födelseår? 2000
Hur lång är du? 144 cm.

Spelar du något instrument?
 Nej eller jo! Jag har en keyboard i mitt rum så den spelar jag på då och då!
Dina första tankar när du vaknar? GE MIG MAAT
Är du hungrig? Nej men jag ska snart göra fruktsallad! :P
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum, på min datorstol.
Biter du på naglarna? hihi jo...
Vad är du bra på? Jag tycker inte att jag är såhär as bra på något men jag är halvbra på det mesta, Men kanske att dansa , laga mat också är jag riktigt bra med djur.
Har du några husdjur? Ja 3 fiskar (Doris, grå & Alfred) Och en kanin, Putte!
Är du singel? Ja.
Vem är snyggast? Många är snygga.
Vad vill du ha just nu? Jag vet inte men kanske en katt, fast vi bor i stan så ingen i våran vill ha en katt för dom vill ju vara i skogen osv..! Dessutom så kan den ju bli överkörd lätt.
Ditt mål i livet? Må bra & vara lycklig.
Rädd för? Spindlar, pedofiler, mördare haha det mesta helt enkelt.
Har du någon vän du känt i 10 år? Jupp.
Har du körkort? Nope.
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? När dom såg mig så tyckte dom bara att jag skulle heta NIna.
Pepsi eller Coca cola? Spelar ingen roll!
McDonalds el. Burger King? burger king!
Sjunger du? Ibland, fast då är det bara för mig själv.
Vad har du för skostorlek? 35
Vill du gifta dig? jadå
Är du en hälsogeek? Nej eller va?
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast.
Din hårfärg och frisyr?  Ljuuusbrun & page.
Skorna du hade på dig idag?Stövlar..
Grönan eller Liseberg? Spelar ingen roll!
Vad sover du i? ibland pyjamas!
Kläder du hade på dig idag? Leggins och en lila Tunika.
Favoritfärg på kläder? Alla färger!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? PYJAMAS
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Jag vet inte, jag är ju inte vuxen så mamma och Pappa betalar.
Tatueringar du har? inga
Piercingar du har? I öronen
Har du glasögon? Solbrillor.
Hur ser din plånbok ut? Svart med nitar på.
Din perfekta Pizza? Jag vet inte.
Favoritårstid? Sommar och Vinter
Favoritmat och dryck? Äggröra & bacon gillar jag & Cocacola.
Favoritdjur? Kanin&Katt
Favoritparfym? Använder inte parfym.
Vad köpte du senast? fruukt
Hur mycket pengar har du?51 kr
Hur svarar du i telefonen hemma? I hemtelefonen : Hej det är Nina.
I mobilen : Hallå? :)
Hur svarar du i mobilen? ^
                                               |
Vem ringde du senast? Vet inte.
Sov du ensam inatt? Ja.
Vem sov du senast hos? Jag vet inte.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt vid datorn.
Det senaste någon sa till dig? Mamma : potatismos.
Vad har du druckit idag? Ingenting.
Vad var det senaste du åt? Vindruvor..
Vad är det för färg på din ytterdörr? Viiit.
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet & liite regn.
Godaste glassmaken? Choklad, melon & bär.
Sover du tungt? Nä ibland.
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta men ibland!
Vad ser du om du tittar till höger? Min säng.
Vad ska du göra härnäst? Ringa någon kompis & göra fruktsallad.
Humör just nu?Lite trött, glad och trött
Favoritgodis? LÖsvikt, gillar allt:)
Vinterplaner? Inte mycket.
Hur många kuddar sover du med? Två stycken.
Morgon eller nattmänniska? Natt människa.
Har du dåligt morgonhumör? Ibland.
Är du kittlig? Jaaa.
Snarkar du? Vet inte.
Stjärntecken? Jungfru
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Längtar du mest efter just nu? Jag vet inte!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Ingen aning.
Vad väntar dig om 10 år? Jag vet inte.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Inget speciellt.
Saknar du någon nu? Ja.
Snus eller cigaretter?  Inget av det.
Vill du ha barn? Ja det vill jag, fast inte än på ett tag!
Längtar du till din nästa födelsedag? Jaa! :D 
Är du snäll? Om man är snäll mot mig så är jag snäll tillbaka! :D 
Är du blyg? Neej
Tycker du att du har fin dialekt? Jaa
Syskon och deras ålder? 4 syskon.
Tycker folk du är snygg? Ja det tror jag väl.
Har du använt någon hårprodukt idag? nää
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Det är helg, men kanske vara med någon? 
Är du sugen på något nu? Nää
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja 
En film? Mean girls
Vem får en kram? Dom jag känner!
Brukar du läsa horoskop? Oftast inte men det händer väl..
Sängstorlek? Vet inte! Den är liten iallafall, men det är jag också så det gör inget.
Vad såg du senast på tv? Master chef australien.
 
Det var det!
 
Putte
Jag
 Putte igen! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback