10 SANNINGAR OM MIG

1. när jag skär en kiwi så får jag nå ryck i min käke och i mitt ansikte, det är något med känslan, lukten & smaken...obehsgligt! :P
 
2. Jag älskar djur!
 
3. Jag har alltid fullt upp! 
 
4. Du är en SUPER kompis / Fanny 
 
5.  Älskar mina vänner! (dålig sanning, för vem älskar inte sina kompisar lixom!♥)
 
6. Jag suger på att hålla ordning i mitt rum, fast nu har jag klarat att ha jätte rent ända sen jag flyttade in i mitt nya rum!! :D 
 
7. Jag har ett minne som en guldfisk och guldfiskar kommer typ inte ihåg något mer än dom senaste 10 sekunderna... HAHA! nämen jag har iallafall världens sämsta minne!
 
8. Det är nu i år jag har lärt mig multiplikations tabellen, förr fastnade dom inte i mitt huvud.. Men nu kan jag dom! :D 
 
9. Jag tycker att det är jätte krångligt att städa fisk akvariumet, fast jag gör det ändå varannan vecka! :P
 
10 . Jag älskar mina namn! :D 
 
Nina : Det är inte så många som heter det, det är kort och enkelt att säga + så är det fint tycker jag.
 
Jacqueline : Det är riktigt ovanligt och det gillar jag! 
 
Wallbing : Det är bara fint typ! :D
 
 
 
Update : Glömde skriva dom 6 sista sanningarna så skrev dom nu istället! :D 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback