Kolla!

Kolla gärna in min och Mejas youtube kanal - fashiongirls33 
 
Vi gör videos om vårat liv och mode, smink osv..
 
Så kolla in så får ni se vad som finns! 
 
Förresten så fick jag nyss en kamera (min pappa äger den dock.)
Men jag får använda den hur mycket jag vill! :DD
 
Det är en Nikon 1 J2 (tror jag den heter!) Och den ser ut såhär : 
 
 
 
Plus/Minus
 
 
+ Bra skärpa
 
+ Den är liten och enkel att ta med sig
 
+ Det är en stor kamera i en liten kamerakropp (?)
-------------------------------------------------------------------------------
 
-  Den har jätte svårt att fokusera när man gör videos och det har verkligen stor betydelse, har någon något tips? Jag skulle bli jätte tacksam!
 
 
Det var allt, bilderna med Elin tog jag med den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback